Vores handelsbetingelser gælder, når du bestiller eller køber varer på hjemmesiden. Da handelsbetingelserne kan blive opdateret fra tid til anden, fx ved ændringer i love og regler, skal du godkende handelsbetingelserne hver gang du handler hos os. Der kommer automatisk en information herom, når du skal betale for dine varer i indkøbskurven.

Hvis du ikke accepterer handelsbetingelserne, kan du ikke købe varer hos os.

Hvis du oplever problemer med din bestilling på hjemmesiden eller ved øvrig brug af hjemmesiden, kan du kontakte vores kundeservice:

• Via e-mail døgnet rundt: kundeservice@options.dk

• Via telefon: +45 2566 6315, telefontid mandag-fredag kl. 10-14

• Via almindelig post: Thorvaldsensvej 16, 1871 Frederiksberg C., Danmark

PRISER

Priserne på options.dk er angivet i danske kroner (DKK), og alle priser er inklusive skatter, moms og afgifter. Omkostninger vedrørende levering kan variere og lægges til din bestilling, når du når til kassen. Du kan også se priserne under ‘Levering

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette skriftlig henvendelse til kundeservice@options.dk eller kontakte os pr. telefon 2566 6315 i vores telefontid. Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, kan du kontakte Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Hvis vi heller ikke kan nå til en fælles løsning gennem Center for Klageløsning, har du adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet.

Følg linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

EU Klageadgang: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=DA

FORBEHOLD

Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl og fejl i lagerangivelser, der medfører at varer er udsolgte på bestillingstidspunktet. Hvis du har afgivet en ordre med en vare, der viser sig at være berørt heraf, bliver du automatisk kontaktet af os inden for 24 timer på hverdage eller førstkommende hverdag.

FORCE MAJEURE

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til vores handelsbetingelser, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol.

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 4. november 2019.